Monday 27 May 2013

Deserve better



Bissmillahirahmanirrahim . Assalamualaikum . 
Setelah sekian lama tak menulis , qasa speechless dah . nak mula balik menulis walaupun tadak orang nak baca . Tapi nak tuleh jugak . Begin with new intention for struggle all my soul for sake of Allah and Islam truthly . nerh ambik hiang sakan punya azam .

sepanjang tahun 2013 , bnyak dah benda yg jadi dan bnyak jugak input or moral yg dapat tak kira lah daqi +ive ataupun -ive side . semua 2 , In Sha Allah akan mnjadi somthng yng motivated to be more matured soon . masa ni jugak , aku telah menerima kawan-2 baru , daqi seluruh pelusuk dunia . 
aku mmg suka kawan dengan org . bnyak pengalaman yg depa kongsi dngan aq , walaupun kdang-2 aku mmg bosan pon dengaq depa cerita . tapi dengaq jala . nak jaga hati , jiwa , raga org ni susah . 
mmg betoi la kwan ni , bnda yg precious thing yg Allah bg selain parent . aku brsyukur gila sbb dapat kwan mmg setia habeh smpai aku dah f4 pon kamcing sngt-2 .

exam 1 berlalu dengan jayanya . Alhamdulillah .melebihi apa yg dijangkakan , rezeki sama masa 2 . Thanks Allah . bnda ni sebenaqnya nak bg jadi batu loncatan untk aku perform better exam yg akan datang .

tapi untuk mid-year exam baru-2 ni . Mcam-mcam ta kena . nak study pon rasa macam pressure yg sngt bnyak . so , the result will coming soon . ketaq 2 jgn duk tnya . mmg aq absolutely target untk tak fail semua killer sub ja . nnanti 4 those who get flying colours , congrates hampa . buad lek lok lagi nnti exam depan . aku doakan hampa successfully achieve your life mission . hoitings !


kat sini jugak nak thnaks a lot untuk  MISHA , MEGA , PEA  sebab jadi aku punya crying shoulder malam 2. aku takan lupa hampa . salute habeh la kat hampa , sanggup duk layan aku even esok 2 nak exam 2 paper . aku tau hampa mmg ta hbeh lagi study . huahhaaa . Qasa besalah yg menebal . thanks again . syang hampa ketat-padat . 


depa-depa ni yang jadi bahu menangis aq malam 2 . 


thanks mrs.froggie dengan mrs.xx


Ni kawan paien , otobot . 
thanks OTOBOT .






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...